Všeobecné obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

  1. Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a z nich plynoucí závazky mezi Cliqplace s.r.o., Nad Pískovnou 1450/5, 140 00 Praha 4, IČO 03485285, DIČ CZ03485285, zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod spis. zn. C 232494.
    (dále jen „Provozovatel“).

  2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a zákazníkem – kupujícím vzniká koupí vstupenky na kulturní představení provozované Provozovatelem.

  3. Zákazník, který zakoupí vstupenky přímo na provozovně Prodávajícího nebo přes internet, vyjadřuje tak souhlas s těmito všeobecnými podmínkami, které jsou pro obě smluvní strany závazné.

  4. Pro smluvní vztah mezi Prodávajícím a zákazníkem je rozhodující verze všeobecných obchodních podmínek platná v den uhrazení platby kupní ceny za vstupenku.

II. Vysvětlení pojmů

  1. Zkratkou „VOP“ se rozumí tyto všeobecné obchodní podmínky.
  2. Vstupenkou se rozumí jedna vstupenka nebo více vstupenek, které zákazník zaplatí na pokladně Prodávajícího.
  3. Elektronickou vstupenkou se rozumí jedna elektronická vstupenka nebo více elektronických vstupenek, které si zákazník objedná a zaplatí přes internet/online.
  4. Uvedená kupní cena je cenou aktuální pro objednaná představení, tato cena obsahuje DPH v zákonné výši a je cenou konečnou.

III. Koupě vstupenky

  1. Vstupenku může zákazník zakoupit přímo v provozovně Provozovatele., kdy při platbě na pokladně Provozovatele o obdrží vstupenku, nebo přes internet na stránkách Prodávajícího: www.kdliten.cz.
  2. Při koupi vstupenky na pokladně provozovny Provozovatele vybírá zákazník z dosud volných vstupenek.
  3. Při koupi vstupenky přes internet obdrží zákazník elektronickou vstupenku, která je vybavena číselným čárovým kódem/QR kódem, a bude zákazníkovi zaslána na zákazníkem označený a zadaný e-mail ve formátu PDF pro vytištění nebo mu bude zaslaná na zákazníkem označený a zadaný e-mail pro možnost uložení do mobilního telefonu, za předpokladu objednání a úhrady vstupenky přes internet. Zákazník může uhrazení kupní ceny přes internet realizovat následujícími typy platebních karet: MasterCard, Maestro, MasterCardElectronic, Visa, Visa Electron nebo přes vybrané banky online zadáním a převodem, případně přes Apple Pay, Google Pay.
  4. Slevy na vstupenky lze uplatnit pouze u kamenného prodeje. Týkají se kategoriích ZTP/P, děti, senioři u vybraných pořadů dle aktuální nabídky Provozovatele.

IV. Ostatní podmínky

  1. Číselné čárové/QR kódy na elektronické vstupence lze sejmout čtecím zařízením pouze jednou, tzn., že při jakémkoliv dalším předložení číselného čárového kódu v podobě tištěné nebo v mobilním telefonu nebude k takto opakovaně předložené elektronické vstupence přihlíženo a na jejich základě nebude povolen vstup do zařízení Provozovatele, a to bez ohledu na to, elektronickou vstupenku předloží.
  2. Provozovatel není odpovědný za obtíže způsobené neoprávněným použitím nebo zkopírováním elektronické vstupenky. Její padělání je trestné. Elektronická vstupenka se rovněž stává neplatnou, jestliže z ní nejsou patrné údaje potřebné pro její kontrolu nebo byla pozměněna dodatečnými úpravami.

V. Odstoupení o smlouvy

  1. Z důvodu uvedeného v ust. § 1837, písm. j) občanského zákoníku nelze od nákupu vstupenky odstoupit postupem podle § 1829 občanského zákoníku (odstoupení do 14 dnů bez uvedení důvodu), neboť se v daném případě jedná o smlouvu o využití volného času a plnění (účast na představení, k němuž vstupenka opravňuje) je poskytováno v určeném termínu nebo době.
  2. V případě, že dojde ke zrušení představení, na které si zákazník již zakoupil vstupenku nebo elektronickou vstupenku, bude zákazníkovi vrácena kupní cena za těchto podmínek:
  • u vstupenky zakoupené v pokladně Provozovatele bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena, pokud se bez zbytečného odkladu dostaví do pokladny, kde vstupenku zakoupil, popřípadě, bude-li mít zákazník zájem, může mu být vstupenka vyměněna za vstupenku na jiné představení v provozovně Provozovatele ve stejné hodnotě nebo vydána poukázka ve stejné hodnotě,
  • u elektronické vstupenky, bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena po písemném uplatnění reklamace bankovním převodem.

VI. Rozhodné právo, soudní místo a mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. Smluvní vztahy mezi Prodávajícím se řídí českým právem a pro případné soudní spory jsou příslušné české soudy.
  2. Pro řešení sporů mezi Prodávajícím a zákazníkem je místně příslušný obecný soud Prodávajícího, pokud právní předpis nestanoví jinak.
  3. Zákazník je oprávněn, vznikne-li mezi ním a Prodávajícím spor a nepodaří-li se takto vzniklý spor vyřešit smírnou cestou, obrátit se s návrhem řešení takového sporu subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

VII. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto VOP jsou platné pro smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a zákazníkem.

  2. Prodávající si vyhrazuje právo změny VOP bez předchozího upozornění.

  3. Toto znění VOP nabývá účinnosti dne 1. 10. 2024

KDE NÁS NAJDETEKD LITEŇNádražní 401267 27 LiteňJak nás najítFacebookInstagram
PRO NÁVŠTĚVNÍKYOtevírací doba kavárny a pokladnyČtvrtek - pátek 15.00 - 22.00Sobota 14.00 - 22.00Neděle 14.00 - 20.00